Sunday, April 28, 2013

NAK MULA MENULIS SEMULA BLOG.


As salamualaikum semua. Aduhai. lama tak tulis di blogspot bagusfilem. Sibuk memanjang. Sibuk tak tentu pasal. Ini pun didesak oleh rakan-rakan. Kena tulis balik. Bukan apa, password yang dulu tak ingat. Sekarang dah dapat password baru. Boleh joli dengan cerita-cerita baru.

Insyaallah beberapa hari lagi aku mula menulis disini.

Harap sudi-sudilah membaca perkongsian pengalaman aku samada menulis puisi, cerpen, bengkel dan lain-lain.

Aku juga nak lihat kawan-kawan komen. Jangan baca saja. Tentunya ada kelemahan disana sini yang harus diperbaiki dalam
hidup ini.

2 comments:

  1. Insha Allah. saya pun akan minta tunjuk ajar dengan Encik! harap sudi membantu.

    Fiona

    ReplyDelete
  2. Tahniah Sdr Kamal Ishak. Saya suka melihat Sdr kembali menulis di blog. Baguslah dan teruskanlah apa yang Sdr yakini sebagai benar.
    -MARSLI N.O

    ReplyDelete